Ezen az oldalon minden információt megtalálsz a szállítással, fizetéssel, termékvisszaküldéssel kapcsolatban.

 

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

A pénztár oldalon a szállítási mód kiválasztása után térképes keresővel találhatod meg a számodra legkönnyebben elérhető opciót.

* A kávézó már nem üzemel kávézóként, de az átvételi lehetőség biztosított: ha az ajtót zárva találod, csengess bátran! 

Ha 10 munkanap nem elég, semmi gond – csak írj nekünk az info@tudatosanjo.hu címre, és plusz 10 munkanappal meg tudjuk hosszabbítani az átvételi határidőt. Ha nem veszed át a csomagot, a rendelést töröljük, és a kifizetett összeget 1.000 Ft (csomagolási és kezelési költség) levonása után visszautaljuk neked.

Fotó: Foxpost

Hogyan tudsz fizetni?

  • Bankkártyával: a Stripe biztonságos fizetési rendszerén keresztül.
  • Utánvéttel: fizetés átvételkor, melynek kezelési költsége: 490 Ft. Az utánvét összegét az automatánál bankkártyával, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával lehet kifizetni.
Fotó: Canva

Mégsem szeretném a terméket, amit rendeltem. Hogyan küldhetem vissza?

 

Természetesen van lehetőség visszaküldeni a terméket a vásárlástól számított 15 napon belül. Az elállás részletes feltételeit az Általános Szerződési Feltételekben találod.

  • Írj egy e-mailt az info@tudatosanjo.hu címre a rendelés számával, és hogy mely terméke(ke)t szeretnéd visszaküldeni. Írd meg azt is, hogy csereterméket kérsz, vagy visszatérítést, és hogy elfogadsz-e utalványt. Indoklást nem kérünk, de ha valami gond adódott, örülünk, ha jelzed – így tudjuk fejleszteni a szolgáltatást.
  • Az e-mailt 3-5 napon belül visszaigazoljuk, ezek után jöhet a csomagfeladás.
  • A csomagot neked kell eljuttatnod a következő címre: Nem Adom Fel Kávézó – Budapest, VIII. Magdolna u. 1.
  • A csomag visszaérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük az összeget. A visszatérítést kérheted levásárolható utalvány formájában is, ezt azonnal tudjuk küldeni.
Fotó: Canva

Maradt még kérdésed? Contact us!